Eénmaal per maand (met uitzondering van de maanden juni, juli en augustus) komen de leden van onze vereniging bijeen.

Dit gebeurt op een vooraf vastgestelde zaterdagmiddag. De middag begint om 13.30 uur en wordt gehouden in het Wijkcentrum in Bilgaard. Het adres is De Hooidollen 17 te Leeuwarden. Men praat over modelbouwwerk, of men knoopt een gesprek aan met één van de deelnemers. Men mag werkstukken meenemen, al dan niet voltooid. Men helpt elkaar indien nodig met het oplossen van problemen.

Hobbybeurs-FEC-1

Rond 14.15 uur begint de eigenlijke vergadering met o.a. mededelingen en rondvraag. Vervolgens vertellen de leden iets over het door hun meegebrachte model. Daarna is er een korte pauze waarin koffie, fris of een biertje genuttigd kan worden. Deze consumptie is voor eigen rekening.

De clubmiddag wordt meestal besloten met een onderwerp. Eén van de clubleden of een extern persoon houdt dan een lezing of verzorgt een diavoorstelling. Eindtijd is rond 17.00 uur.

weefraam