Naast de clubmiddagen werkt de club enkele keren per jaar mee aan hobbybeurzen of organiseerd zelf een expositie.

Gezelligheid-FEC

Er wordt nu en dan een excursie georganiseerd. In het verleden bezochten we de scheepsmusea van Amsterdam, Groningen en Sneek en voor de treinenliefhebbers de centrale NS werkplaats in Tilburg. Ook hebben we een bezoek gebracht aan de centrale verkeersleiding te Amsterdam en Zwolle. Tegenwoordig kiezen we graag voor uitstapjes in de eigen regio.

Krantrecensie

Ook zijn we in clubverband naar het modeltreinenmuseum in Sneek geweest. In 2000 mochten we een ritje maken met de magneetzweeftrein op het testtraject te Lathen (Duitsland).

In 2005 hebben we de Meyer werf in de Duitse stad Papenburg bezichtigd. Hier worden met regelmaat grote cruiseschepen gebouwd.  Voor meer informatie over deze werf bezoekt u de volgende website:www.meyerwerft.com.

Voor 2006 stond het Zuiderzeemuseum op het programma als uitstapje voor de zomerstop. Hieronder een sfeerfoto.

Enkhuizen1

Binnenkort wordt het Hobby en Vrije Tijd 2015 bezocht in het WTC Expo te Leeuwarden.